TO BE A YOUNG PERSON ALWAYS KEEP UR FACE IN SMILING

April 24, 2011

CAN'T SLEEP

Assalamualaikum...

Malam nie tetiba otak nie stay beroperasi lagi.. dia tak mau tido lagi.. aduyai~ mato den nie dah loteh... otak nie buleh pulok dogel... camno tu..??? gano nak buet tu...??haha~ so, layan kan jo la jang.... tu yang aku tulis blog nie... dari buang masa tak tau nk buat ape... sambil2 tu dengar suria fm nie.. memalam nie lagu2 jiwang plak kuar.. best la plak....huhu~ td si aiman nie ada gak dok kcau2 aku.. last2.. malas dah aku nk layan dia.. aku paksa dia tido... giler jahat muksu dia nie kan..?? haha~ aku bukannye ape.. malas nak layan kerenah dia.. ngengade sangat.. lotih den.. (macam la aku nie tak ngengade time kecik2 dulu) huhu~

Hmm~ sepanjang aku dok kat umah abg aku nie.. agak letih gak la.. mana taknye.. jadi baby sitter.. fuhh~ giler penat.. korang tak tau cmne...anak buah aku nie punya la buas.. dah la semuanye laki2.. aduyai~ lagi la gler d'buatnye.. aku bukannya ape.. penat nk layan kerenah diaorg nie.. kekadang tu aku biar jer diaorg.. malas nak layan.. kang makin layan makin menjadi2... tapi kekadang tu kecian gak.. biase la budak2 kecik.. memang la diaorg camtu kan..??? sama cam kita gak... bile pikir2 balik.. camtu la agaknye time kite kecik2 dulu.. bole jer mak ayah kita dok layan kerenah kita.. kenapa pula sekarang nie kita xboleh nk jaga bebudak sekarang nie.. ye dak...??? aku nie pelik ckit... aku nie jenis rajin melayan budak2.. sebab tu budak2 suke kat aku (masuk lif tekan sendiri la plak) haha~ aku nie bile dok jauh ngan anak2 buah aku.. lelama jadi rindu sangat kat diaorg.. but bile dah ade depan mata nie.. jadi geram plak nak layan diaorg nie... huhu~ tapi walau apa2 pn.. aku tetap sayang kat budak2 nie... ye la, aku mane ade adik.. sebab tu syg sangat kat bebudak nie...

korang nak tau tak..?? semalam aku tak de keje.. so, layan la anak2 buah aku nie.. aku pun snap la gambo diaorg nie kt webcam.. macam2 gaya ada... diaorg punya la gelak beso... aduyai~ tak tau nak bayangkan camne... korang layan la gambo nie yer... bila aku tengok balik.. aku sendiri pun tergelak.. haha~ so, layankan je la~~~


hakimi badan & kepala besar~~


aiman si hidung besar~~hahaha


nie plak aku nak selitkan sikit video si aiman nie menari time hari sukan dekat sekolah tadika dia dan video kerenah si kimie nie menyanyi...baru 4 taun dah pandai menyanyi macam2 lagu.. (very proud with dis little boy)...korang layan la yer..^^ (nway, sori for the low quality for this video)



berapa banyak kayu api basah la kimie...haha~



rasanye step yang sama jer...haha~

No comments:

Post a Comment