TO BE A YOUNG PERSON ALWAYS KEEP UR FACE IN SMILING

May 9, 2011

"SHOW YOUR STYLE" CONTEST

Assalamualaikum....

rasa sekejap jer dah abis cuti.. bile balik uniten nie rasa macam malas jer nak pi klas.. almaklum la... demam cuti lom abis lagi..huhu~ dah la tension pasal top-up letrik kat uniten nie.. setiap umah sekarang nie dah ade meter top-up letrik.. setiap kali meter nie masuk angka kosong jer.. kita kena top-up.. kalau x alamatnya bergolap la...haish!! makin banyak la duit kuar pasnie.. terpaksa bejimat-jimat.. silap-silap haribulan.. ada yang guna lilin jer time study..haha~

Opss apa aku membebel nie.. sori la kengkawan... tajuk entry lain.. yang aku membebel lain pula..huhu~ Actually aku ada masuk contest ErnieKhairina Collection nie.. contest "show your style"... aku masuk pun sesaja.. bukan untuk femes or bangga diri.. ye la, diri aku pn bukan nye hot or lawa or cute n seangkatan nya pn... yela.. dulu pun aku penah gak kutuk-kutuk orang yang masuk contest-contest camnie.. yela... tengok macam nak test market jer... nak tunjuk macam dia hot jer... ntah apa-apa ntah.... last-last aku sendiri pun masuk..haha~ tu la orang tua-tua cakap "paku dulang paku serpih, kata orang dia yang lebih"...betul ker tak peribahasa nie.. aku main taram jer.. tak ingat sangat..hehe~ anyway, kan dah kena kat batang hidung sendiri... ye dak..??

hmm~ actually sebelum aku masuk contest nie aku ada terpikir...why not i try... ye la, nie satu competition yang sihat... dari kita membuang masa dengan FB.. kita boleh masuk contest nie.. bukan sekadar promote diri untuk femes ker bajek hot ker ape cz aku pn bukannya hot pn...actually, its make we learn how to promote for certain thing.. ye la, lets say kita nak start business one day nanti.. how we want to promote our product...?? how to make our customer believe us and how to attract them to buy our product..?? so, start dari contest-contest camnie la kita boleh belajar nak attract orang... start dari sini juga la kita boleh tahu setakat mana kemampuan kita dan cara macam mana nak yakin kan orang supaya boleh suka kita or product yang kita jual... ye dak..?? actually kita kena berfikir panjang... jangan berfikiran pendek... jangan nak judge orang for the first side... we must look and think deeply... it is right..?? hopefuly betul la... cz dulu aku pun selalu kutuk-kutuk orang yang masuk contest-contest camnie.. tak pernah nak fikir panjang.. wat tambah dosa ada la..ye dak...?? huhu~

so, kengkawan kat luar sana... apa tunggu lagi.. mai la vote saya... step dia senang jer...

1) korang click kt sini then nanti tekan button LIKE.. macam gambo kat bawah nie..



2) Lepas tu korang click kat sini pula.. nanti mesti kuar gambo aweks-aweks cun macam kat bawah nie...(aku xcun sangat la)



3) Korang jangan lupe LIKE gambo aku... click kat sini.. nanti terpampang la wajah aku yang tak cun tu seperti kat bawah nie.. aku contestant yang ke 35. nabila



Lepas tu settle la... senang jer kan..?? x memerlukan banyak tenaga... sambil berFB.. sambil membuat amal..hehe~

Opss.. kalau korang nak join contest nie sekali pun boleh... korang just email your cutez and mayb the hottest style when you wearing hijab... selamat memeriahkan diri anda dengan contest nie...

anyway kepada yang LIKE aku tu.. thanx you very-very muchh semua... i really appreciate it... but kalau korang rasa nak vote orang lain pun aku x kisah... depends on korang la ye... its up to u'ols..
ok la.. bubai semua...^^

p/s: hiasi diri anda dengan kecantikan dalaman
barulah terpancar kejelitaan pada wajah mu..



No comments:

Post a Comment